سایبر بان

سایبر بان

دیده بان امنیت سایبری و پیشگیری از جرایم فضای مجازی
سایبر بان

سایبر بان

دیده بان امنیت سایبری و پیشگیری از جرایم فضای مجازی

دهقان فداکار سایبری!

دهقان فداکار سایبری!


خوب در اقدامی کاملا کارشناسی شده و از روی حساب و کتاب، تصمیم گرفتم که مجموعه مقالات و محورهایی رو که احساس می کنم مبتلابه و نیاز روز جامعه در حوزه سایبری اعم از خرد و کلان هست رو بصورت متناوب روی خروجی سایبر بان قرار بدم تا هم سودش تو چشم خودم بره و هم شما! پس منتظر جستارهای خوبی می تونید باشید.

[ته نوشت:حالا دوباره عنوان رو بخونید تا به وجه تسمیه من و دهقان فداکار پی ببرید!]

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 16:22 http://deas.blogsky.com

مطالب سایتتون بدک نیستن.
اگه موافقی با هم تبادل لینک وبلاگ داشته باشیم به من خبر بده تا من اول تو را لینک کنم و بعد هم تو منو با نام دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی لینک کنی

سلام آقا رضا
ممنون از نظرت
میشه بفرمایی چه شیوه هایی رو بکار بگیرم تا غنای محتوایی وبلاگ بالاتر بره؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.